۱۳۸۷ اسفند ۸, پنجشنبه

I Love Googoosh

کلیپ جدید خانم گوگوش به نام گریه کنم یا نکنم منتشر و از شبکه های
موزیک ایرانی قابل تماشاست


ما هم به احترام خانم گوگوش تکه ای از این موزیک ویدوئو را برای تماشا
خدمتتان قرار میدهیم



گوگوش - گر&#1740ه کنم &#1740ا نکنم

۱۳۸۷ بهمن ۳۰, چهارشنبه

پیکر « صفر ایرانپاک » به خاک سپرده شد


پیکر صفر ایرانپاک، مهاجم و گلزن پیشین تیم های ملی فوتبال ایران، شاهین اهواز و پرسپولیس تهران، روز گذشته (شنبه) در حلقه یی از یاران و هوادارانش در اهواز، به خاک سپرده شد.

همایون بهزادی، مرد «سر طلایی» و گلزن برجسته تیم ملی فوتبال ایران در اواخر دهه 1330 و اوائل دهه 1340 یاد صفر ایرانپاک را گرامی داشت و گفت: «ایرانپاک فوتبال را همواره با اخلاق و بزرگ منشی همراه می کرد.» صفر ایرانپاک، زاده مسجد سلیمان، روز یازدهم بهمن ماه جاری در سن 62 سالگی در غربت، در بیمارستانی در استکهلم، پایتخت سوئد، درگذشت. صفر با 12 گل، رکورد دار گلزنی در شهرآوردهای همیشه خبرساز ِ تاج (استقلال ِ امروز) و شاهین (پرسپولیس امروز( بود.

۱۳۸۷ بهمن ۲۷, یکشنبه

کارگردان ايرانی جايزه "خرس نقره ای" جشنواره فيلم برلين را از آن خود کرد


اصغر فرهادی، فيلمساز ايرانی، به خاطر کارگردانی فيلم "درباره الی" جايزه "خرس نقره ای" جشنواره برلين را از آن خود کرد.




















آقای فرهادی پيش از اين به خاطر ساخت همين فيلم عنوان بهترين کارگردان بيست و هفتمين جشنواره فيلم فجر را نصيب خود کرده بود."درباره الی" داستان زنی است که برای تعطيلات با دوستانش به کنار دريا می رود و در آنجا جان خود را از دست می دهد.

۱۳۸۷ بهمن ۲۱, دوشنبه

بنیاد گلشیری امسال هیج کتابی را شایسته دریافت جایزه ندانست


بنیاد هوشنگ گلشیری، نویسنده سر شناس ایرانی، اعلام کرده است که به دلیل سانسور گسترده کتاب های ادبیات داستانی و کمبود کتاب دارای ارزش بررسی در ایران، هیئت داوران، امسال هیچ یک از آثار معرفی شده را شایسته دریافت جایزه هوشنگ گلشیری نمی داند.

نسترن موسوی سخنگو ی بیناد گلشیری گفته است که اگر شرایط به همین شکل ادامه یابد، ممکن است دیگر رقابتی در میان نباشد تا بخواهند سال آینده جایزه ای به داستان یا رمانی اهداء کنند.