۱۳۸۹ مرداد ۶, چهارشنبه

فیلم « سنتوری» پس از چهار سال توقیف به نمایش در می آید

در پی صدور پروانه نمایش فیلم سنتوری برای عرضه در شبكه نمایش خانگی ، احتمال تبدیل این پروانه به پروانه نمایش عمومی در سینماها بالا رفت.به گزارش خبرگزاری کار ایران ، ایلنا، شنیده‌ها از اكران فیلم سنتوری از روز چهارشنبه در سینماهای ملت و آزادی خبر می‌دهد.گزارش ایلنا از قول مدیران سینماهای آزادی و ملت می افزاید در صورت صدور پروانه از سوی شورای صنفی نمایش،این فیلم از روز چهارشنبه در دو سینمای یاد شده به نمایش در می آید.فیلم سنتوری که عنوان اولیه اش «علی سنتوری» بوده ، فیلمی ایرانی در ژانر درام است. این فیلم ساخته داریوش مهرجویی در سال ۱۳۸۵ خورشیدی است و از آن سال تا کنون توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توقیف و از اکران باز مانده است

 

۱۳۸۹ مرداد ۴, دوشنبه

جدیدترین فرکانس شبکه فارسی وان

جدیدترین فرکانس شبکه فارسی وان 10720 سیمبل ریت 22000 بر روی ماهواره یوتل ست W3 میباشد که با شبکه های مثل bbc فارسی و voa هم سیگنال شد !

ماجرای تغییر فرکانس این شبکه از بعد از ایجاد اختلال بر روی فرکانس 11137 horizontal ماهواره هاتبرد و اختلال در پخش برنامه های شبکه فارسی وان بوجود آمد.

برخی دولت و صدا وسیمای جمهوری اسلامی را محکوم به ایجاد چنین اختلالات و پارازیت فرستادن میکنند و مدعی ضعف دستگاهها و عدم توانایی رقابت با چنین شبکه هایی باعث شده تا دست به چنین اعمال خارج از عرف بین الملل بزنند!!!

سایر فرکانسهای شبکه فارسی وان

arabsat badr4 fer: 11662 pol:ver sym:27500

nilesat 104 fer: 11393 pol:ver sym:27500

۱۳۸۹ مرداد ۲, شنبه

Fashion TV

فرکانس جدید فشن تی وی بر روی ماهواره هاتبرد 10815 horizontal  سیم 27500 وکانال فارسی دیدار وچند کانال دیگر به این فرکانس اضافه شده است !

 

۱۳۸۹ تیر ۳۱, پنجشنبه

Velayat TV

شبکه ولایت بر روی ماهواره هاتبرد راه اندازی شد !

این شبکه با پخش زیرنویس و آهنگ های مذهبی اقدام میکند !!!

این شبکه را بر روی فرکانس 11200 پلاریزاسیون vertical سیمبل ریت 27500 جستجو وتماشا کنید.

 

۱۳۸۹ تیر ۲۴, پنجشنبه

محمد نوری، خواننده پيشکسوت ايرانی در بيمارستان بستری شد

محمد نوری، خواننده پيشکسوت موسيقی ايران به علت نارسايی خون در بيمارستان بستری شد. به گزارش خبرگزاری مهر، محمد نوری به علت وخامت بيماری اش ازچند روز پيش  در بخش مراقبت های ويژه بيمارستان جم بستری شده بود اما  حال عمومی او اکنون بهتر توصيف شده است.

بسياری از آثار محمد نوری خواننده ۸۱ ساله ايرانی، همچون «نازنين مريم»، «دلاويزترين» و «آوازهای سرزمين خورشيد» جزو ماندگارترين آثار موسيقی ايران به شمار می روند

 

۱۳۸۹ تیر ۲۳, چهارشنبه

ناصر تقوایی کارگردان سرشناس شصت و نه ساله شد

ناصر تقوایی کارگردان سرشناس فیلم های بیادماندنی ِ «آرامش در حضور دیگران»، «ناخدا خورشید»، «ای ایران» و سریال تلویزیونی «دائی جان ناپلئون»، امروز، شنبه، شصت و نه ساله شد. ناصر تقوایی از کارگردانانی است که دریچه های تازه یی را به روی سینمای ایران گشوده اند. این کارگردان زاده آبادان از هفت سال پیش تا کنون نتوانسته است فیلم تازه یی بسازد. «چای تلخ»، آخرین اثر ناصر تقوایی، برغم وعده مسوولان جمهوری اسلامی به یاری دادن به او برای تکمیل آن، پس از هفت سال، همچنان ناتمام مانده است. فیلم «زنگی و رومی» نیز یکی دیگر از آثار ناتمام مانده این فیلمساز زاده آبادان است.