۱۳۹۰ مرداد ۲, یکشنبه

ایرانی تبارهای لس آنجلس موضوع یک سریال تلویزیونی در آمریکا خواهد بود

شبکه تلویزیونی براوو در آمریکا روز چهارشنبه از طرح خود برای تولید یک سریال با محوریت جامعه ایرانی ساکن شهر لس آنجلس خبر داد. این سریال که نام احتمالی آن «پادشاهان غروب» خواهد بود، شیوه زندگی و فرهنگ جوانان ثروتمند ایرانی در جامعه آمریکا را به تصویر می کشد. شهر لس آنجلس واقع در ایالت کالیفرنیا، محل سکونت حدود هشتصد هزار ایرانی تبار است که بسیاری از آنها در محله ثروتمند نشین غرب این شهر زندگی می کنند.

 

۱۳۹۰ تیر ۲۶, یکشنبه

جنيفر لوپز و مارك آنتونى از يكديگر جدا شدند

جنيفر لوپز و مارك آنتونى، دو ستارهى مشهور سينما و موسيقى جهان، روز جمعه  با انتشار بيانيهاى به هفت سال زندگى مشترك خود پايان دادند. به گزارش اسوشيتدپرس، اين زوج ۴۲ ساله در بيانيهى خود با اعلام اين خبر، تصميم به جدايى را تصميمى دشوار براى خود و همهى اطرافيانشان دانسته و خواستار احترام به حريم خصوصىشان شدهاند. خبر جدايى جنيفر لوپز و مارك آنتونى كه يكى از مشهورترين و محبوبترين زوجهاى هاليوود بودند شگفتى بسيارى را به دنبال داشته است. اين زوج ، در سال ۲۰۰۴ ميلادى و پس از چند ازدواج ناموفق، زندگى مشترك خود را آغاز كردند. ستارهى مشهور سينما و خوانندهى نام‌‌آشناى امريكايى، در طول هفت سال گذشته،‌  تورها و برنامههاى هنرى مشتركى را نيز با يكديگر اجرا كرده بودند.

 

جست و جو برای يافتن پيکر يکی از زنان ملی پوش تيم قايقرانی ادامه دارد

جست و جو برای يافتن پيکر زهرا فرجی، يکی از زنان ملی پوش قايقرانی در سد شهرچايی اروميه همچنان ادامه دارد. اين قايقران ملی پوش آذربايجانی روز جمعه به همراه رويا عباسی، يکی از هم تيمی های خود در سد شهرچايی اروميه مشغول قايقرانی بودند اما به نوشته خبرگزاری ايرنا به دليل بی احتياطی و رعايت نکردن موارد ايمنی دچار حادثه شدند. رويا عباسی با کمک اهالی منطقه نجات يافت اما جست و جو برای يافتن زهرا فرجی همچنان ادامه دارد.  اين دو قايقران به مدت ۴ ماه در اردوی تيم قايقرانی حضور داشتند و قرار بود روز شنبه، امروز برای شرکت در مسابقات زير ۲۳ سال جهان به هلند  بروند.  زهرا فرجی نشان برنز مسابقات جهانی و چندين عنوان قهرمانی را در کارنامه خود دارد.

 

"هنرمندان صورتشان را با سیلی سرخ نگاه میدارند"

شماری از بلندآوازگان عرصه هنرپیشگی در ایران از نخستین «اکسپوی عکس تئاتر ایران» بهره گرفتهاند تا گلایههای خود را از روزگار هنرمندان ایرانی درمیان بگذارند. در این نمایشگاه، رخشان بنی اعتماد، یکی از برجستهترین کارگردانان ایرانی، از اینکه هنرمندان هموطنش ناگزیرند که با سیلی صورتشان را سرخ نگاه دارند، بتلخی انتقاد کرد. داوود رشیدی، هنرپیشه کهنه کار سینما و تئاتر نیز هنرپیشگی را مقدم بر کار در معدن، سختترین پیشه در جهان دانست و یادآور شد که از همین رو، بازیگران را باید در لای پنبه نگاهداری کرد. آثار عرضه شده در نخستین نمایشگاه عکس تئاتر ایران قرار است به فروش رسد و عواید آن برای یاری به درمان مجید بهرامی بازیگر جوان سینما و تئاتر مصرف شود. مجید بهرامی مبتلی به بیماری سرطان مغز استخوان است، و تا کنون هیچ یک از دستگاه های رسمی به یاری او نشتافته اند.

 

۱۳۹۰ تیر ۱۳, دوشنبه

۴۰۰ هزار فرانسوی فيلم جدايی نادر از سيمين را تماشا کرده اند

۴۰۰ هزار نفر فيلم «جدايی نادر از سيمين» به کارگردانی اصغر فرهادی را در سه هفته ای که از اکران آن در فرانسه می گذرد، تماشا کرده اند. به نوشته وبسايت اسکرين ديلی، فيلم جدايی نادر از سيمين که از روز هشتم ژوئن در سينماهای فرانسه اکران شده است، همچنان در فهرست ده فيلم پربيننده در فرانسه قرار دارد. از ديگر فيلم هايی که در فهرست پرفروش ها قرار دارند، «پاندا کونگفو کار۲» و «ترانسفورمرهای ۳» هستند. فيلم جدايی نادر از سيمين هنگام اکران در فرانسه، در ۱۰۵ سالن سينما نمايش داده شد، اما در حال حاضر، به خاطر استقبال زياد از اين فيلم، ۲۴۰ سالن سينما به نمايش اين فيلم اختصاص يافته است.