۱۳۸۹ اسفند ۲۳, دوشنبه

ابراهیم تاتلیسس مورد حمله تروریستی قرار گرفت

ابراهیم تاتلیس یا تاتلیسس ( İbrahim Tatlıses) خواننده کرد تبار اهل کشور ترکیه دیشب حوالی ساعت ۱۲ در منطقه شیشلی شهر استانبول مورد حمله تروریستی واقع شد. این حمله تروریستی توسط سه نفر و از داخل یک ماشین با آتش گشودن به سمت ابراهیم تاتلیسس بوقوع پیوسته است. طی این حمله خواننده کرد تبار دارای جراحات زیادی شده و تاکنون مورد ۳ عمل جراحی قرار گرفته است.


علت این حمله تروریستی چه می باشد؟
ابراهیم تاتلیس به خاطر سرمایه گذاری در شمال عراق تلاشهای گسترده ای را شروع کرده بود و در نظر داشت در اربیل عراق سرمایه گذرایی کلانی را انجام دهد. هنوز علت این حمله تروریستی و یا اشخاص گروههایی که این حمله را بر عهده بگیرند مشخص نیست ولی انگشتان دستها به سمت سازمان تررویستی حزب کارگران کردستان (pkk) مورد هدف قرار گرفته است. شاید به سبب قدمهایی که این خواننده کرد تبار در جهت حل مشکل کردها در ترکیه انجام داده است و افکاری که در سمت حزب کارگران کردستان نبوده مورد این حمله تروریستی قرار گرفته باشد. مرور زمان این مسئله را روشن خواهد کرد.

خبری دیگر از سی ان ان ترک:

به گزارش وب سایت سی ان ان ترک حال عمومی این خواننده مشهور ترکیه ای بسیار وخیم گزارش شده و پزشکان ۲۴ ساعت آینده را برای زنده ماندن وی پس از این ترور حیاتی اعلام کرده اند .

پس از یک عمل جراحی ۵ ساعته پزشکان اعلام کرده اند که ممکن است حتی اگر تاتلیسس از این ترور جان سالم به در برد ، احتمال دارد باقی عمر خود را فلج باشد.

هیچ نظری موجود نیست: