۱۳۸۷ اسفند ۱۶, جمعه

درباره الی + وقتی همه خوابیم

جمعه ساعت 3 پردیس سینمایی ملت سالن 4 فیلم درباره الی

خودمو ساعت 2و نیم رسوندم به پردیس  وضعیت با روزهای دیگه جشنواره فرق کرده بود کسی حق ورود نداشت. مگر اینکه کارت دعوت یا بلیط الی رو داشته باشه دم در ورودی صفی بی سابقه تشکیل شده بود ، اومدم از در شرقی برم نظافتچی محترم نذاشت

(معمولا در هر موقع به هر پستی که کمبودش وجود داشته باشه میتونن تغییر کنن)

حتی رامبد جوان هم می خواست بره تو اول جلوشو گرفتن ولی بالاخره رامبد جوانه دیگه! و رفت تو

اینبار رفتم گفتم می خوام برم سالن 2 گذاشتن برم تو یه کله رفتم دم در ورودی سالن 4 (از رامبد هم زودتر رسیدم!)

رفتم گوشه ای وایسادم دیدم فایده نداره کمی هم فیلم گرفتم با موبایلم ولی خبری نبود ازدحام ود و هل دادن مهمانداران دیروزی سالنها حالا به محافظان سالن تبدیل شده بودن و مدام میگفتن برید عقب بقدری این جمعیت اذیت کرد که صحبت از سانس  دیگه شد.

و همه رو تو یه صف کردن البته در بین صحبت ها یکی از محافظین قصر! رو به جمعیت گفت گوش کنید! گوش کنید! که در جوابش گفتم : یه بار تو به حرف ما گوش کن!

جمعیت ناگهان خنده ای کرد و انگار انتقامشونو گرفته بودم حتی یه نفر هم به عنوان تشکر زد روی شونم ولی باز راه نشد!

وقتی همه صف بودن با صحبت طولانی مدت با یکی از محافظین به داخل راه یافتم و به جایی از فیلم رسیدم که الی غرق شده و خبری ازش نیست و...

خبردار شدم سالن 3 داره پخش میشه رفتم اونجا و در ردیف اول که دیگه جا نبود نشستم! و فیلم رو کامل دیدم.

الان اگه به من بگن حاضری فیلم آواز گنجشکها رو ببینی یا درباره الی رو مطمئنن میگم آواز گنجشک ها چون درباره الی موضوع چندان مهمی نداشت برای گفتن!!!

و فقط موضوع مهمش این بود که ممکن بود اکران عمومی نشه!

دیروز و دیشب 3 تا فیلم دیدم : 1.حیران 2. آواز گنجشکها 3. وقتی همه خوابیم!

می تونم بگم تو این چند روز جشنواره اینها بهترین �

هیچ نظری موجود نیست: