۱۳۹۰ فروردین ۲۷, شنبه

AVATAR

امشب قسمت شد فیلم AVATAR رو ببینم واقعا فیلمی زیبا و تحسین برانگیز بود. تا حالا فکر نمیکردم انقدر زیبا باشه واقعا لذت بردم از دیدنش وای اگر رو پرده سینما میشد دیدش چی میشد. فیلم موضوعی کاملا ساده دارد ولی با ریز بینی ها وافکت هایی که در خلق جهان آواتار ها به آن اضافه شده است باعث شده یه احساس خوبی به اون دنیا داشته باشی به حدی که دلت میخاد امتحان کنیش و از این زندگی ماشینی به اون زندگی پناه ببری !!!

نمیدونم چرا یاده فیلم اخراجی ها افتادم وقتی این دو تا رو باهم مقایسه میکنم حس میکنم ارزش دیدن آواتار بیشتره حاضرم یه بار دیگه نیگاش کنم ولی باز بهتره از اخراجی ها که فقط احساس نفرت و دو رویی توش موج میزنه حس سرکوب شدن آزادی که وجود نداره با یه سری موضوعات تکراری !!!

وقتی تماشاش میکنی حس بیزاری بهت دست میده ! حس میکنی همه چی برنامه ریزی شدست ! هیچ چیزی نیست برای جالب شدن موضوع! احساس سر خوردگی مطلق تو کل فیلم موج میزنه !!!

همین! چیزه خاصی نیست!

اگر این دو فیلم رو ندیدید من توصیه میکنم فیلم آواتار رو ببینید که ندیدنش جفایست در حق خود.

 

هیچ نظری موجود نیست: